2012. január 28., szombat

Négyből - négy

Azt láttam ma is, hogy szeretnek futni az emberek. S akik futnak azok egy picit hasonlóan gondolkodnak.
Elmondom, hogy mire gondolok. Elindultam délután futni. Azzal a szándékkal is, hogy megnézem a "pályánk" állapotát. Ahova álmodjuk a közös hétköznapi edzéseket. Sőt ma tovább is álmodtam. De erről majd máskor. 
Talán a nap is kisütött, a hó ropogott. Ideális volt minden egy kellemes délutáni körözéshez.
Arra gondoltam, oda felé kocogva, hogy lesz ami lesz, legyőzöm a horoszkópok szerinti félénkségem és megszólítok minden futótársat ma akit a pályán találok.
4-ből 4.
A beszélgetések zanzásított kivonata:
  • Mindenki szeret futni. Pláne aki fut. :)
  • Aki egyszer fut, az máskor is fut. Már amikor nem kerékpározik. Vagy, amikor nem fut.
  • Szívesen futnának egy csapattal. Kevésbé szívesen, egy csapat elől.
  • Tetszik Nekik a Futóklub ötlet.
  • Megnézik a Facebook oldalunkat és csatlakoznak.
Akikkel találkoztam és együtt futottunk egy kicsit:
  • 1 fő aki műtétek után kezdett újra kocogni,
  • 1 fő aki barátnőivel is szokott,
  • 1 fő aki egyedül, de kerékpározik is, 
  • és egy fiatal aki gyorsan fut. 

Szóval ez a ma délután eredményes volt. Jó eső érzéssel, kicsit minden bút elfeledve (vállság, álnokság, magas üzemanyagárak, negatív hangulatú emberek, panaszkodók), sőt mint írtam, új tervekkel a fejemben lazítottam.
A párom szokta mondani, hogy olyan érzés egy sport után, mintha elindulna újra a vérkeringés benne, ez most olyan volt Kicsim. 
1 óra futás. 4 lelkes társ.

Viszlát.
Legközelebb Téged is leszólítalak.

Ja, és Viszlát asztrológus.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése